Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie Numer ogłoszenia BZP:663306-N-2018 z dnia 20.12.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj przetargu: nieograniczony

Data ogłoszenia: 2018-12-20 Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami).

I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo,woj. warmińsko-mazurskie, kraj: Polska, tel. 874273150, faks. 874272825. e-mail: dpswegor@pro.onet.pl adres strony internetowej: www.wegorzewo.naszdps.pl

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.

2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

a). Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych na ok.260osób w okresie 11 miesięcy, od dnia 01.02.2019 r. do dnia 31.12.2019r.

b). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają części zamówienia(załączniki do SIWZ ) w zestawach:

Część 1 – Zestaw: Pieczywo i ciasta

Część 2 – Zestaw: Nabiał

Część 3 – Zestaw: Mięso i wędliny

Część 4 – Zestaw: Przetwory rybne

Część 5 – Zestaw: Artykuły spożywcze różne

c). Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych(wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy.

d). W przypadku wystąpienia w wykazie, znaków firmowych, nazw producentów, należy uznać,że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne, czyli „równoważne”.

4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8,15810000-9, 15500000-3,15100000-9,15220000-6

5) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: od dnia 01.02.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1). ZALICZKI - nie

2). WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie.

2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie.

2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie.

3). INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

4). W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, ust.1b ustawy należy przedłożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 8 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

6). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

7). INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w sekcji III

1).Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

2).Formularz ofertowy ¬ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, (Załącznik nr 12 do SIWZ ).

3).Wypełniony zestaw artykułów spożywczych zgodnie z wybranym załącznikiem 1,2,3,4,5 do SIWZ.

4).Pisemne oświadczenie o objęciu urzędowej kontroli żywności jej dystrybucji i transportu przez organa inspekcji sanitarnej (załącznik nr 9 do SIWZ). Na potwierdzenie oświadczenia (złącznik nr 9 do SIWZ)należy dołączyć aktualny odpowiedni dokument organów inspekcji sanitarnych (np: zaświadczenie,ostatni protokół z kontroli sanitarnej lub równoważne)- dopuszcza się kopie ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane imiennie.

IV: PROCEDURA

1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena

3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak - 5 części

4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

6) Czy będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje wyboru ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej

V: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegorzewo.naszdps.pl

2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 11-600 Węgorzewo, ul.11 Listopada 12, pokój nr 3 lub w załącznikach poniżej

3) Miejsce i termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 2, termin: do dnia 08.01.2019 r. godzina 10:00.

4) Miejsce i termin otwarcia ofert: miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo termin: dnia 08.01.2019 r. godzina 10:05.

5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie VI:

INNE

1). Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w SIWZ.

2). Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

3).Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

4). Informacja o systemie kwalifikowania wykonawców. Zamawiający nie ustanawia systemu kwalifikowania wykonawców.

5). Wadium: Nie wymagane.

6). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 60% Termin płatności – 40%

7). Kontakt: Kierownik adm. gospod. - tel.874273150 w.24

Zatwierdził:

Dyrektor

mgr Ryszard Pruszyński

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 772

Utworzono dnia: 20.12.2018

Dokument wprowadził:
admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

11.01.2019, Administrator główny:

Dodanie załącznika Informacja o wyborze wykonawcy

09.01.2019, Administrator główny:

Dodanie załącznika Informacja z otwarcia ofert

20.12.2018, Administrator główny:

Edycja dokumentu Dostawy artykułów spożywczych

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik Nr 5; Zestaw-Art. spoż. różne

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik Nr 4; Zestaw-Przetwory rybne

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik Nr 3; Zestaw-Mięso i wędliny

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik Nr 2; Zestaw- Nabiał

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Nazwa pliku

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik Nr 1; Zestaw- Pieczywa i ciasta

20.12.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika SIWZ - art.spożywcze

20.12.2018, Administrator główny:

Utworzenie dokumentu Dostawy artykułów spożywczych