Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Numer ogłoszenia BZP Nr 607569-N-2018 z dnia  23.08.2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Rodzaj przetargu: nieograniczony
    Data ogłoszenia: 2018-08-23
  Podstawa prawna:
 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017r. poz.1579 z późniejszymi zmianami).
 I: ZAMAWIAJĄCY
1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 12,                        11-600 Węgorzewo,   woj. warmińsko-mazurskie, kraj: Polska,
    tel. 0-87 4273150, faks 0-87 4272825.
e-mail: dpswegor@pro.onet.pl
adres strony internetowej: www.wegorzewo.naszdps.pl
 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.
2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców na ok. 260 osób, w okresie 8 miesięcy, od dnia 2018.10.01.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03200000-3, 03220000-9
5) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
     Rozpoczęcie: od dnia 01.10.2018r. do  dnia 31.05.2019 r.
 III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1). ZALICZKI - nie
2). WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW         
2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie.
    2.2) Sytuacja  finansowa lub ekonomiczna.
Określenie warunków:  Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie.
  2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa.
  Określenie warunków: Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie.
3). INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

   4). W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1,ust.1b ustawy należy przedłożyć:
          - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  5). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt 12-23, art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 8 ustawy, należy przedłożyć:
          -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

6). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
       Oświadczenie o przynależności do podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w  rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo  informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
7). INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w sekcji  III
  1). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw  wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy,
   2).Formularz ofertowy ¬ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, (Załącznik nr 2 do SIWZ ).
   3).Wypełniony zestaw artykułów spożywczych zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ.
   4).Pisemne oświadczenie o  objęciu urzędowej kontroli żywności jej dystrybucji i transportu przez  organa inspekcji sanitarnej (załącznik nr 5 do SIWZ). Na potwierdzenie oświadczenia (złącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć aktualny odpowiedni dokument organów inspekcji sanitarnych (np:zaświadczenie, ostatni protokół z kontroli sanitarnej lub równoważne) - dopuszcza się kopie ksero
  potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane imiennie.

 IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
  
2) KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE JEST:
   Cena – 60%
   Termin płatności – 40%
3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
6) Czy będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna: nie

  V: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych   
   warunków zamówienia:  www.wegorzewo.naszdps.pl

2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można uzyskać pod    
    adresem: Dom Pomocy Społecznej, 11-600 Węgorzewo, ul.11Listopada 12, pokój nr 3 lub w załącznikach poniżej
3) Miejsce i termin składania wniosków, ofert o dopuszczenie do udziału w 
    postępowaniu:
  miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo, pokój nr 2,
  termin: do dnia 06.09.2018 r. godzina 11:00.
4) Miejsce i termin otwarcia ofert:
       miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo
       termin otwarcia: dnia 06.09.2018 r. o  godz.: 1105
5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 VI: INNE
1). Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający  warunki określone w SIWZ.
       2). Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać   umowy ramowej.
       3). Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:  Zamawiający  nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
      4). Informacja o systemie kwalifikowania wykonawców. Zamawiający nie ustanawia systemu kwalifikowania wykonawców.
      5). Wadium: Nie wymagane.
      6).  Kontakt: Kierownik adm. gosp. - tel.874273150 w.24

                                                                                             Dyrektor
                                                                                  mgr Ryszard Pruszyński

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 695

Utworzono dnia: 23.08.2018

Dokument wprowadził:
admin

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

11.09.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Informacja o wyborze dostawcy

06.09.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Informacja z otwarcia ofert

23.08.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika Załącznik - zestaw warzywa i owoce

23.08.2018, Administrator główny:

Dodanie załącznika SIWZ -warzywa i owoce

23.08.2018, Administrator główny:

Utworzenie dokumentu Dostawwarzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie